divendres, 4 de desembre del 2009

Malaguanyat pa que menja


A la una m'has cosit els ulls per obligar-me a escoltar-te. Em regires la nafra: "fixa't en aquest!". Proximitats.

Em dius que el talp prové d’un bulb que quan creix treu el cap del centre de la vida. Cec, savi, hiperconscient: un jo que ningú gosa mirar. Carn fosca i pell tensa escessivament arraulida en el seu centre de contemplació: el jo.

I que el talp s’ha construït amb esforç i voluntat, però que no ha entès que per tenir un lloc en el món has de voler conèixer el món.

Doncs una ment sàvia de cos destre que renega del món és l’absurditat més gran mai creada per l’home, dic.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons